Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Dobře napsáno - souhlas. Obsah dokládá, že život není šablona a nad každým člověkem je právo - volby. Nechci filosofovat, nicméně si myslím, že každý člověk - zejména čím je starším, by měl nalézt odpověď na otázku - "Proč vlastně žil" !? Potom zhruba je možno dělit odpovědi na - A) Protože jsem byl zplozen, typický biologický přístup ... B) Neřeším pouze sama sebe, vnitřně pocítím potřebu toho naplnění ... Pak formy různé - I třeba bez dětí, ale péče o zvířata, siroty z domovů ...Tak - či onak jste mi nahrála - Muž je důležitější než-li žena ! Proč ? Matka, se vždy nějaká najde ! ... :-)

2 0
možnosti
JH

Sohlasím s Vámi, že nic není černobílé. Ona asi ani neexistuje absolutní pravda. Proto ani není absolutní pravda "že holky jsou na světě jen proto, aby z nich byly maminky". Ale bylo to tak zařízeno. Docela by bylo zajimavé statistické vyjáření, kolik procent žen je matkami a jak se to mění v čase. Mám strach, že počet žen, které nejsou matkami stoupá. Pokud by to mělo pokračovat, asi by to nebylo dobré.Ženy jako rodičky a tím i matky jsou zatím nenahraditelné.

3 0
možnosti
TT

Moc hezky napsáno...R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik