Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ já chodím takto nabít energii na procházku ze psy. A kolikrát se mi nechce a jak to pomáhá R^

0 0
možnosti
MS

Taky dobrá metoda. I já utíkám do zeleně. Sice bez zvířátek, ale taky to funguje. Díky za tip.:-)

0 0
možnosti
Foto

na den blbec mám tři druhy léčby.

1)sex

nebo

2)láhev dobrého vína

Nebo

3) sauna

nejlépe zkombinovat všechny tři druhy léčby, ale samozřejmě v opačném poradí, protože alkohol do sauny nepatří;-D

1 0
možnosti
MS

Tak to není špatný recept, díky. Příště vyzkouším;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik