Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Chápu ohňostroj, který by se tedy konal o půlnoci, ale petardy ideálně už týden dopředu bych zakázala. Povolila bych 31.12 22.00 - 02.00 1.1. a byl by klid. Dnes mě o půlnoci probudil nějaký inteligent, který si asi spletl dny, předtím kolem osmé mezi baráky, rachot strašný... ;-O

2 0
možnosti

Co nemám šnaci změnit, to neřeším! :-)

0 0
možnosti

I22v68o 15Ž85á73č86e60k

1. 1. 2019 23:20

V mém předchozím bydlišti jednou vyhořel jeden byt. Muž, který tam bydlel, nebyl doma, někde slavil s přáteli. Rachejtle mu prolétla oknem. Když se vrátil z oslavy, tak si mohl popřát šťastný a veselý s hasiči.

2 0
možnosti
Foto

Sám nebouchám, ale k Silvestru u mne od dětských let patří výšlap na kopec za účelem pozorování ohňostrojů a světlic, jako děcko jsem se na to moc těšil a věřím, že se to stejně tak moc líbí dnešním dětem. Stejně tak si pamatuju, jak už na prvním stupni byli kluci zažraní do petard.

0 0
možnosti
MS

Kdo v tomhle věku nebyl, že? Je ale na nás, dospělých, abychom tomu dali nějaké hranice. Ono totiž asi všeho moc škodí. Díky za názor.

0 0
možnosti
MS

Příště se polepším a dám článek s "vypráskanými příhodami" na blog o den až dva dřív :-) Díky za souhlas. I mně se ohňostroje líbí, možná se časem ujme nějaká ekologická a bezpečná varianta;-)

0 0
možnosti
Foto

R^podobné články by se měly objevit vždy před oslavami-já osobně se na ohňostroje moc ráda dívám, ale připouštím že ta negativní stránka bohužel převažuje-sozhlas a karmaR^

0 0
možnosti
AN

Já jdu příkladem pazderovi, rachejtle nebouchám. Nicméně, není nad vlastní zkušenost.

1 0
možnosti
MS

Bohužel, s tou vlastní zkušeností je to tak;-(. Někdy zapůsobí i negativní zkušenost někoho v blízkém okolí. Díky za přečtení i pozitivní osobní příklad;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik