Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jenomže, bouračku podle barvy pleti nikdo neposuzuje. Posuzuje ji podle následků a podle zavinění. A pokud tam to zavinění bylo, pak je i postih oprávněný.

Mimochodem, ty body neudělují policisté, vyšetřující nehodu nebo jiné protiprávní konání, ale správní orgán, který barvu kůže přestupce nikdy neviděl.

Vysvětlení: Řešil jsem na Městské policii rychlost, přestupek jsem přiznal, zaplatil 1000,- Kč pokuty a ptal jsem se na body. Odpověď byla, že oni body neřeší

0 0
možnosti
MS

To je možné a já tomu věřím. Jenže když je někdo tmavý, budou na něj hledět a v hlavě jim budou vířit podvědomé otázky: Je to uprchlík? Raději si to ověříme.

To jsem tím chtěla sdělit. Krásný víkend a díky za nahlédnutí. :-)

0 0
možnosti
MS

Díky všem za nahlédnutí a pohodový víkend přeji :-)

0 0
možnosti
Foto

R^karma-já lidi podle barvy kůže nesoudím-a podle toho jak s všichni opalují, chodí do solárek a kupují samoopalovací krémy tak bílá asi už není in;-D

0 0
možnosti
MS

Já podle barvy kůže taky určitě ne. A co se toho opalování týče, jsem běloch a nestydím se za to ;-D. Ale tu muzikálnost těm "opálenějším" docela závidím .:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik