Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^dobré způsoby se nikdy neztratí-někdy mě překvapí, jak děti umí být slušnéR^

0 0
možnosti
MS

Mě například naposledy překvapili malí ukrajinští fotbalisti. Jela jsem s nimi v Praze v metru a nestačila jsem se divit. Zcela staromódně pouštěli sednout starší spolucestující, což se dneska už běžně nevidí. Přeji příjemný večer.

1 0
možnosti
Foto

Díky za článek, často nestačím nad chováním dospělých žasnout. Žasnu i nad /ne/výchovou nejen v dopravních prostředcích. Dnes je zcela běžné nechat děti dělat si v dopravních prostředcích co chtějí. Mám děti ráda, a za to, že se děti nahlas pošťuchují se nezlobím, to je jim přirozené, ale vychovat by potřebovala jako paní v článku i maminka, která si louskala v mobilu a vůbec nesledovala, co se kolem ní děje. O bezpečnosti za jízdy raději nemluvit, to by bylo na celý článek. Ale abych jen neremcala, někdy se lze "perličkami" dětí i dokonale pobavit, děti dospělé přivedou do prekérních situací a neřehtejme se potom na celé kolo, jsme přece vychovaní....;-D

0 0
možnosti
MS

Díky za přečtení. Děti opravdu dokážou pobavit, jejich vidění světa je přímočaré a často si první všimnou, že "král je bez šatů." Pokud dokážeme děti během jízdy v dopravních prostředcích zabavit a věnujeme se jim, zpravidla s nimi problém nebývá. Pokud je necháme být, spolucestujícím nezbývá než trpět.

0 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik