Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Něco takového na mě jedna kolegyně taky vybalila, ať si koukám vzpomenout, co jsem komu chtěla říct. Naštěstí až když jsem mohla normálně odpovědět.;-D

0 0
možnosti

Ono to totiž opravdu tak funguje. Pokud se podle toho zařídím, výrazně zkrátím dobu léčení. Leckdy se rpzmluvím už druhý den.

0 0
možnosti
Foto

R^celý den překřikovat padesát hlučných Italů to se hlasivky pěkně nadřou;-D

ale zatím mě nezradily ;-)

0 0
možnosti

Můžete mluvit o štěstí. Asi se fakt umíte ozvat. Hezký večer i víkend a dík za nahlédnutí:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik