Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I51v37a30n66a 12L31a65n80c36e

25. 1. 2018 20:31

;-D To je dobry napad.

0 0
možnosti
IL

I54v48a62n85a 32L36a32n43c48e

25. 1. 2018 17:21

Migrénu nezaspím. Vstanu a mám stále bolest hlavy. Minulý týden mi několik dní pobolívala hlava. Jenom pobolívala. Myslela jsem si, jak to zvládám bez prášku. V práci doba oběda to začalo. Prášek a hned tmavé brýle, protože mi vadilo i světlo, Vadil mi hluk a už jsem uháněla domů. Zatáhla závěsy, poslouchala jenom tikot hodin, někdy vadí i ten a můj manžel mi později rozmazal krk. To až později, až jsem byla schopna normálně sedět. Bylo to jako když to na mě hodí, tlak mi vyskočí, proto se bojím sklonit hlavu. Myslela jsem si, že mám chřipku, jak mi bylo zle, ale byla to migréna.

0 0
možnosti
MS

To je samozřejmě ten případ, kdy si bez prášků nepomůžete. To je jasné. Já sem tu psala spíš o běžné bolesti hlavy např. od krční páteře, ze stresu a podobně. S migrénou e to fakt složitější. Znám, mám i v rodině. Držím palce, ať se Vám napříště vyhýbá. Díky za přečtení

1 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik