Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím si, že v Čechách upadá komunikace daleko víc, než v jiných Evropských zemích.

Je to hezké.

0 0
možnosti

Moc hezké. Ale spíše se mi stává, že lidé jen sedí, očumují a když na něco přijde, tak dělají, že neslyší a nevidí, aby nemuseli někomu pomoci. Nedávno se mi to stalo, když jsem v metru jako jediná pomohla slepému pánovi. Je to pro mě přirozené, ale měla jsem trochu strach, aby neodmítl mou pomoc, protože víte, jací jsou dnes lidé..

0 0
možnosti

I tam je to hodně o domluvě. Nevidomí jsou vděční za pomoc a informaci, ale to, na co stačí, si hrdě zvládají sami. Děkuji za fajn postřeh.:-)

1 0
možnosti

Dobrá věta z knihy - "Leonardova šifra". Člověk říká faráři, že on žije ve světě podivném, starobylém ... My máme telefony, možno volat za moře a dokonce toho druhého i vidět. Ozve se - No to je i pravda, ale mají ti lidé k sobě opravdu blíže ? :-)

0 0
možnosti

Ano. Pokud se s někým chci opravdu domluvit, zvládneme to i na dálku. Pokud ale jeden z nás chtít komunikovat nebude, můžeme sedět klidně vedle sebe a mluvit stejným jazykem a nebude nám to k ničemu. Děkuji za moudrou glosu .

1 0
možnosti
Foto

R^je to tak-komunikace je důležitá-jako průvodkyně můžu potvrdit, že třeba proti takovým Italům jsme mlčenliví bručouni:-)

0 0
možnosti

On je i rozdíl mezi námi Čechy a Moravany. Ti jsou zpravidla sdílnější. Díky za postřeh:-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik