Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No??! Ono je to skutečně trošku jinak. I když toto fakt neurazí. Pokud jste měla zvýšený cholesterol vlastní vinou, povedlo se vám to tedy také napravit vlastní snahou. Ale ono to tak prostě pokaždé není.

2 0
možnosti

Toto neurazí, protože to je velmi zjednodušené, i když v dobré víře napsané.

Ale za vítězství nad cholesterolem si zasloužíte 1*! :-))

1 0
možnosti

Vidíte, já změnil celkem důkladně stravu,. za poslední půlrok jsem snědl víc zeleniny jak za zbytek života, pohybu mám, myslím, celkem dost, je to cca 5 -7 km chůze denně a o víkendu pravidelně na zahradě, , alokohol minimálně, k snídani kefír a housku, k obědu teď v létě většinou zeleninový salát a k večeři pohankové těstoviny, žitný chléb nebo zase zeleninu, sýry. Uzeniny skoro vůbec. Cholesterol přesto 6,0 . A teď , ve 47 letech, cos ním ?

0 0
možnosti

Pane Tomáši jsme na tom téměř stejně, stravování vzorné, cvičení 3x týdně, posilka každý den a to nemluvím o práci na čtyřech zahradách a chloesterol pořád zvýšený (5,5). A co s tím ? Podle lékařky musím brát prášky do konce života. Je mi 60+, tak jsem na tom trošku lépe, jak Vy;-D.

0 0
možnosti

Jo, když mám chuť na párek, dám si mrkev:-) To dovedu, ale furt se to taky oblafávat nenechá...Točeňák je pro mě droga, ale zase nekouřim a nepiju kafe:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 188
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Jsem sběratelka zajímavých moudrých a poučných příběhů. Potkávám je při svojí práci s lidmi. Některé jen proplují kolem a jiné mi nedají pokoj, dokud je prostě " nenadatlím".

Seznam rubrik